Jakie są jego możliwości?
Postaram się je przedstawić na podstawie podzespołu PowDocelowaI_KRZ wykorzystywanego podczas budowy dróg poprzecznych i dojazdowych podczas realizacji jednego z odcinków autostrady A1.
Możliwość dociągania sytuacyjnego do polilinii odwzorowujących:
- krawędzie asfaltu
- krawędzie poboczy
- wewnętrzne krawędzie rowów
- przeciwskarpy
Możliwości ustawienia spadków:
- spadki jezdni asfaltowej
- spadki warstwy krz (niezależnie od spadku asfaltu)
- spadki poboczy
- jezdni asfaltowej
- górnej powierzchni KRZ (generowanej do momentu przecięcia ze skarpą - bez humusowania)
- powierzchnie skarp i rowów bez humusowania (-15cm do powierzchni docelowej)
- grubość warstw konstrukcyjnych (o ile warstwa KRZ znajduje się poniżej niwelety - w osi głównej)
- parametry dx i dy pozwalające na "ominięcie" krawężników i chodników - ich powierzchnie docelowe zazwyczaj nie są potrzebne (rysunek 1)
- w osi jezdni
- w krawędziach jezdni
- w krawędziach poboczy (góra skarpy)
- wewnętrznych i zewnętrznych krawędziach rowów
- w osi rowów
- w osi KRZ
- w miejscu przecięcia powierzchni KRZ ze skarpami
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz