środa, 14 stycznia 2015

Raport 'Odsunięcie od linii trasowania' ze współrzędnymi punktów

Wracam do nurtującego tematu. Każdy geodeta i projektant pracujący w środowisku AutoCADa Civila 3D na pewno zna ten problem:

A gdzie są moje WSPÓŁRZĘDNE?


Walczyłem z tematem długo, miałem kilka podejść, google nie chciało pomóc. Nie byłem w tych zmaganiach osamotniony. Wiele osób pytało na forach czy coś takiego kiedyś powstało. W końcu nastąpił wielki przełom co zostało dostrzeżone na drugim końcu świata. Ku mojemu zaskoczeniu otrzymałem niedawno maila od pracownika firmy OPUS z oddziału w Nowej Zelandii o takiej treści:
(...) "I'm glad someone has done this, our reseller and support provider, "those Toolbox reports are very complicated at you have found out. I do not know of anyone who has successfully made a new one and when we have asked Autodesk to do it for us, even they do not want to do it." So not too helpful." (...)

Zmodyfikowany raport wygląda teraz tak:

A teraz chwila szczerości. Szablon tego raportu powstał przed tym jak utworzyłem narzędzie do łączenia raportów 'Odsunięcie od linii trasowania' oraz 'Lista punktów' w Add-in Nakładki Kolejowej. Po co więc utworzyłem takie narzędzie? odpowiedź na to pytanie pojawi się w jednym z kolejnych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz